fbpx

טלפון

מאמרים

לפני קבלת ההחלטה המכרעת לגבי המראה שלך, כתבנו עבורך כמה מאמרים מעניינים.

גם אם רק התחלת לחקור בנושא השתלות שיער וגם אם אתה כבר מומחה, תמיד אפשר ללמוד ולהבין יותר את הנושא לפני שעוברים את הניתוח. נגענו בנושאים שלדעתנו יכולים להיות מאד מעניינים. אם לדעתך יש מקום למידע נוסף, אנו נשמח לדעת ולכתוב גם עליו. קריאה מהנה.

האם בתור אדם דתי אוכל לעבור השתלת שיער? כמובן, רבים מהמטופלים שבוחרים לעבור השתלת שיער בהודו הם דתיים או שומרי מסורת, ניתן לקבל מענה מלא, הן מבחינה אדמיניסטרטיבית והן בראי ההלכה. המדריך הבא מובא לטובת מתעניינים שומרי מסורת המעוניינים לעבור השתלת שיער.

השתלת שיער היא הליך עדין יחסית, כך שחשוב להבין את היתרונות והחסרונות שלו לפני שתבחר בו. חשוב לא פחות להבין את אופי הניתוח ואת מהלך ההשתלה באופן מלא ולא פחות חשוב, את אופי הטיפול לפני ואחרי ההשתלה, זאת כדי להפיק ממנה את התוצאה הרצויה והטובה ביותר. 

כאשר נשירת השיער מתחילה להופיע, היא הופכת למשמעותית ובולטת בתוך זמן קצר. בתרחיש כזה, לחלק מהאנשים נהיה חשוב מאוד לטפל בבעיה זו. אם אתה מעוניין בהשתלת שיער, כדאי לבדוק אם אתה בכלל מתאים.

האם כדאי לי לקחת פרופסיה לפני השתלת שיער? כמה זמן לאחר הניתוח ייקח לסימנים מההשתלה להיעלם? בתוך כמה זמן מהניתוח יצמח לי השיער כך שלא אראה קירח? האם יישארו צלקות נראות לעין מהניתוח? במהלך השנים ד”ר Tejinder Bhatti נשאל שאלות רבות בנושא השתלת שיער, בדף זה אנו נפרסם שלל שאלות ותשובות בנושא בהתאם לתשובותיות של דר׳ בהטי.

בשנים האחרונות, עם התפשטות הבשורה על מומחיות ברמה עולמית ומחירים ללא תחרות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לטוס ולעבור השתלת שיער בחו”ל על פני השתלת שיער בארץ. בין האופציות הפופולריות כיום ניתן למצוא ישראלים שעברו השתלת שיער בהודו, השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער בקפריסין.
במאמר זה נדון באפשרויות השונות ונעבור על כללי ברזל שחייבים לברר.

במקרה של התקרחות נרחבת המלווה בהיעדר צפיפות מספקת באזור התורם (בחלקה האחורי של הקרקפת), החלופה היא ביצוע השתלת שיער תוך שימוש בשתלים מהגוף, טכניקה זו נקראת השתלת שיער BHT (Body Hair Transplant). השתלת שיער BHT הפכה פופולרית בקרב מנתחים ומטופלים כאחד. מרפאת Darling Buds הינה אחת מהקליניקות החלוצות בתחום השתלת שיער גוף.

המחזור הרגיל של צמיחת שיער נמשך בין 2 עד 6 שנים. כל שערה צומחת כ-1 סנטימטר לחודש במהלך שלב זה. כ-90 אחוזים מהשיער על הקרקפת גדל בכל זמן נתון. כ -10 אחוזים מהשיער על הקרקפת, בכל זמן, נמצא בשלב מנוחה. לאחר 2 עד 3 חודשים, השיער שנמצא בשלב המנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. טבעי שמעט שיער נושר בכל יום כחלק מהמעגל הזה. עם זאת, חלק מהאנשים עשויים לחוות אובדן מוגזם של שיער. כאן נפרט בנושא.

כמות לא מבוטלת של נשים סובלות מנשירת שיער בשלב כלשהו בחייהן. במקרה של נשים אחרי גיל המעבר (בשלב המנו-פאוזה), הידלדלות השיער או הופעתם של אזורים קירחים בקרקפת הינן בעיות שכיחות. התקרחות נשית מסוג אלופציה אנדרוגנית (androgenetic alopecia) היא הסוג העיקרי של נשירת שיער בקרב נשים, והיא יכולה להשפיע קשות על איכות חייהם ועל רווחתם הרגשית. כאן אנו נפרט עוד בנושא.

מה הופך קו שיער לבעל מראה טבעי? עיצוב קו שיער הוא החלק החשוב ביותר של השתלת שיער מוצלחת בפער ניכר. שום חלק אחר מההליך והמאתגר לא יהיה בעל משמעות כה רבה כאשר התוצאות יחלו להופיע, מאשר מראה קו השיער אחרי השתלת שיער. זאת מכיוון שקו שיער לא מוצלח לא ניתן להסוות! בדף זה נפרט מה יש להשיג ואיך לפעול לצורך השגת קו שיער טבעי ויפה שלא יזעק למרחקים ״השתלת שיער !!!!״.

Top
Call Now Buttonהתקשר עכשיו