במקרה של התקרחות נרחבת המלווה בהיעדר צפיפות מספקת באזור התורם (בחלקה האחורי של הקרקפת), החלופה היא ביצוע השתלת שיער תוך שימוש בשתלים מהגוף.

 

השתלת שיער היא הפתרון הקבוע היחיד להתקרחות טיפוסית. עם התפתחות טכניקות השתלת שיער FUE ו-FUT, אחוזי ההצלחה של תוצאות השתלת שיער עלו באופן משמעותי. במרפאת Darling Buds אנו מטפלים בהתקרחות גברית ונשית – השתלת שיער, השתלת גבות, השתלת זקן, וכמו כן בשיקום השיער לאחר כוויות באמצעות הטכנולוגיה החדישה ANAGEN Q+.

במקרה של התקרחות נרחבת המלווה בהיעדר צפיפות מספקת באזור התורם (בחלקה האחורי של הקרקפת), החלופה היא ביצוע השתלת שיער תוך שימוש בשתלים מהגוף, טכניקה זו נקראת השתלת שיער BHT (Body Hair Transplant). השתלת שיער BHT הפכה פופולרית בקרב מנתחים ומטופלים כאחד. מרפאת Darling Buds הינה אחת מהקליניקות החלוצות בתחום השתלת שיער גוף, ומבוצעות בה השתלות שיער BHT מאז שנת 2009. בקליניקה אנו עורכים השתלות רבות למטופלים הסובלים מהתקרחות נרחבת, בהן עלינו להשתמש בשתלים מהגוף בכדי להתמודד עם המחסור בשתלים באזור התורם שבקרקפת ועם דרגת ההתקרחות המתקדמת במקרים אלו.

לפני השתלת שיער BHT

מטופל לפני השתלת שיער עם אזור תורם דליל וקרחת מתקדמת

מתי משתמשים בהשתלה משיער גוף?

בהליך של השתלת שיער FUT נקצרים הזקיקים מהאזור התורם בחלקה האחורי של הקרקפת ומושתלים באזורים המקריחים שבקרקפת. אולם, לעיתים קרובות כמות הזקיקים הניתנת לקצירה מוגבלת ואינה מספיקה לצורך מילוי הקרחת. במקרים חמורים אלו של אלופסיה, המנתחים בשיטה זו יבחרו לקצור זקיקים מהזקן, מהחזה, מהזרועות ומהרגליים. 

השתלת שיער FUE היא טכניקה המתאימה במיוחד לשילוב עם השתלת שיער BHT, כלומר עם שימוש בשתלים משיער גוף. בשיטה זו קוצר המנתח כל זקיק באופן אינדיבידואלי, במקום להסיר רצועת שיער ביחד עם העור (סטריפ). מומלץ לבצע השתלת שיער גוף דווקא בטכניקת FUE משום שבשיטה זו ההשתלה מכסה אזורים קירחים בצורה יסודית יותר, זאת בזכות השימוש בשתלים שנקצרו באופן סלקטיבי. בנוסף, הפצעים לאחר הניתוח מחלימים מהר יותר וההליך עצמו פשוט יותר למטופלים.

השתלת שיער FUE VS השתלת שיער FUT

הצלקות שמותירים אחריהם ניתוחי השתלת שיער FUT משחיתות את מראה הקרקפת, מנגד, בחירה בטכניקת FUE למעשה מבטיחה למטופלים השתלת שיער ללא צלקות נראות לעין, זאת על ידי הוצאת זקיקים מאזורים נרחבים ע״י מחט חלולה דקה וחדה.

בחירה בהשתלת שיער BHT

אחרי השתלת שיער BHT

דוגמא להשתלת שיער שבה הרוב המכריע של הזקיקים הגיע מהגוף

מרכיב חשוב בניתוח השתלת שיער BHT הינו השילוב בין שתלים משיער הקרקפת לבין שתלים משיער גוף. להלן ההיבטים החשובים הנוספים שיש לקחת בחשבון בשיקול האם לבחור בטכניקה זו:

1.    תוצאות מבטיחות – איזון הצפיפות הנכונה והשילוב הנכון מעניקים לשיער
מראה טבעי לגמרי. לעיתים קרובות, המומחים עורכים בדיקות לדגימות הנלקחות מכמות קטנה של שיער גוף, כדי לקבוע את קצב גדילתו וכך להעריך את תוצאות ההשתלה. מפגשים אלו מסייעים למטופלים להחליט האם לעבור את ההשתלה על פי שביעות רצונם מתוצאות הדגימות. הטכניקה החדשה באופן יחסי בתחום מבטיחה תוצאות השתלת שיער טובות וצפופות יותר של שתלי שיער גוף. ההכרה בהליך חלופי וחשוב זה קידמה את הטכנולוגיה המיושמת בתחום השתלות השיער.     

·       מחיר השתלת משיער גוף BHT – השתלת שיער BHT היא הליך עדין יותר ומחירה יקר יותר בהשוואה לטכניקות אחרות. משך הזמן שההליך אורך, העבודה האינטנסיבית ותהליך מורכב למדי של קצירת זקיקי השיער, מצריכים הכשרה ומיומנות ברמה גבוהה לצורך ביצועה. קצירת הזקיקים והשתלתם יקבעו את אחוזי ההצלחה של ההשתלה כולה. רק מנתחים מומחים ומנוסים כמו ד”ר בהטי מקבלים אליהם מקרים כאלה. צפיפות שיער גוף משתנה בהתאם לאזור, אבל די נדיר למצוא שתלים עם יותר מזקיק אחד כשלוקחים שתלים משיער גוף. לכן, שימוש בכמות מכובדת של שתלים הינה הכרחית בכדי להשיג בטכניקת BHT תוצאות השתלת שיער טובות ומשביעות רצון. בהתחשב באתגרים הנוספים הכרוכים בביצוע ההשתלה, מחיר השתלת שיער גוף היא גבוהה יותר ממחיר השתלת שיער מהקרקפת. אז כמה עולה השתלת שיער גוף? כמעט כפול ממחיר השתלת שיער רגילה.

·       מי מתאים להשתלת שיער גוף BHT – תהליך בחירת המטופל המתאים לניתוח היא קריטית להצלחתו. הקריטריון הראשי הוא מחסור יחסי בשתלים מהראש, באזור התורם המסורתי שבחלקה האחורי של הקרקפת. התקרחות נרחבת בקרב מטופלים או תוצאות לא מספקות של ניתוחים קודמים הם גם היבטים חיוניים לבחירת המועמדים המתאימים לניתוח.

·       אנשים שיש להם מספיק שערות באזור הזקן, חזה, שחי או מפשעות הם המועמדים האידיאליים לתהליך זה.

·       במקרים בהם השיער באזור התורם בקרקפת אינו מספיק בכדי לספק כיסוי נאות, טכניקת השתלת שיער גוף היא יעילה.

·       כאשר ניתוחי השתלה קודמים הותירו כיסוי דל של אזורים קירחים, הליך זה יעיל להשגת תוצאות שיקום אסתטיות במהירות.

·       כאשר השיער באזור התורם בקרקפת מצריך שיפור לצורך כיסוי מתאים לאזור המקבל, תהליך השתלת שיער גוף בשילוב FUE מסייע לשלב בין השתלים מהראש ומהגוף ולהעניק צפיפות טבעית.

·       לאנשים עם צלקות FUT ליניאריות באזור התורם שלהם (מניתוח קודם) בדרך כלל עדיף לעבור השתלת שיער BHT. תהליך ההסוואה וכיסוי הצלקות הנראות לעין מסייע לשיקום מראה המטופל.

·       מומחים משתמשים בשיער גוף עדין בעל קוטר דק כדי לרכך את המראה הטבעי של ההשתלה. שימוש זה נעשה בדרך כלל לאורך קו השיער ובאזורי הרקות.

מספר השתלים להשתלה תלוי באזור חלק הגוף. שתל שיער מהזקן למשל, אם כי הוא גס יותר משיער הרגליים, יכול לצמוח לאורך זמן רב יותר מאשר שיער קצר בחלקי גוף אחרים.

צור קשר עוד היום!

מספר מרפאות מציעות שירותים מקצועיים של השתלת שיער גוף במחיר נמוך. אנו ב- Darling Buds, תחת השגחתו של ד”ר בהאטי, עם תוכניות מותאמות אישית לכל מטופל, קצירת שתלים ואמצעי בטיחות נאותים המסייעים בידיי צוות מומחים מעולה, השירותים שלנו מבטיחים תוצאות טובות. 

השתלת שיער BHT כטיפול בהתקרחות נרחבת הוא סימן ההיכר של המרפאה שלנו. צוותים רפואיים העובדים במתקן עוברים הכשרה קפדנית בכדי להרוויח את תפקידיהם, וכישוריהם זוכים לכבוד בכל רחבי העולם. ההתמקדות ביעילות באמצעות הליכים הנערכים בסשן אחד, וההתאוששות לאחר הניתוח בעיר הנקייה צ’אנדיגאר, הפכו את המתקן לפופולרי בקרב מטופלים מעבר לגבולות המדינה. לפיכך, אם גם אתם מחפשים להיפטר מהקרחת, תמיד תוכלו לבקר ב-Darling Buds.